Meno kūrinių reprodukcijos. Paveikslai ant drobės.
XVI – XIX amžiaus garsių, viso pasaulio dailininkų darbų reprodukcijos.
Meno darbų spaudiniai ( printai ), yra prabangus interjero dekoras, arba vertinga dovana. Mūsų surinkta darbų kolekcija yra pritaikyta spausdinti įvairiais dydžiais. Spausdiniai raiškūs, ryškūs, bei faktūriniai. Reprodukcijos visiškai nemokamos, kainą sudaro pirminis maketavimas, spausdinimas, aptraukimas ant porėmio ( jei užsisakote drobę su porėmiu ).
Mūsų fotodrobės yra pagamintos iš aukštos kokybės medžiagų, tokių kaip poliesteris arba medvilnė, ir spausdinamos naudojant aukštos raiškos spausdinimo technologijas.
Galite pasirinkti iš mūsų didelio paveikslų pasirinkimo, kuriame yra nuotraukų, abstrakcijų, gamtos vaizdų, architektūros ir daugelio kitų motyvų. Taip pat galite pasirinkti iš įvairių dydžių ir formų, kad atitiktų jūsų poreikius.
Be to, mes taip pat siūlome pasirinktinį paveikslų dizaino paslaugas, leidžiančias jums sukurti unikalų fotodrobės dizainą, pagrįstą jūsų nuotrauka ar kita medžiaga.
Nepraleiskite progos sukurti savo asmeninį fotodrobės paveikslą ir pridėti spalvų ir gyvenimo į savo interjerą!”
Kanutas Ruseckas 1800 -1860m. Kanutas Ruseckas jau nuo vaikystės rodė didelį susidomėjimą menu. Buvo Jono Rustemo, Kazimiero Jelskio ir Juozapo Saunderso mokinys.
Prancūzijoje 1821–1830 m., remiamas Adomo Jurgio Čartoriskio bei tėvo lėšomis, Kanutas Ruseckas tęsė dailės studijas Paryžiuje, Prancūzijos dailės akademijoje ir Romoje (be kitų, pas garsųjį danų skulptorių Bertelį Thorvaldseną ir prancūzų tapytoją Antoine’ą Jeaną Gros. Užsienyje K.Ruseckas gyveno ne vienas, o su žmona žydaite Antanina Červinskyte, su kuria prieš kelionę dailininką slapta Ukmergėje sutuokė brolis Juozapas.
Romoje Kanutas Ruseckas tobulinosi Šv. Luko akademijoje pas profesorių tapytoją Vinčenco Kamučinį bei pas skulptorių Bertelį Torvaldseną, vėliau tęsė studijas Romos Prancūzų akademijoje
K. Ruseckas yra vienas ryškiausių Vilniuje kūrusių XIX a. lietuvių dailininkų, romantizmo dailės atstovas. Jis nutapė daug religinių ir istorinių kompozicijų, portretų, peizažų, buitinio bei animalistinio žanrų paveikslų.
George Stubbs, žinomas dėl savo išskirtinio gyvūnų tapybos, taip pat sukūrė daugybę šunų vaizdų, kurie buvo vertinami dėl jų gyvybingumo ir išskirtinio detalių tikslumo. Jis dažnai tapydavo šunis natūralioje aplinkoje, o jo darbai buvo išskirtiniai dėl išraiškingų ir gyvų gyvūnų portretų.
George Stubbs, tyręs šunų anatominę struktūrą ir judesius, stengėsi kiek įmanoma tiksliau atvaizduoti šių gyvūnų išraišką ir charakterį savo tapyboje. Jo šunų portretai buvo vertinami dėl natūralumo, gyvybingumo ir išskirtinio detalumo, kurį jis sugebėjo perduoti savo kūriniuose.
Reprodukcijos, kurių kūrimui buvo naudojami George Stubbs šunų tapybos darbai, yra laikomos vertingomis dėl jų meno vertės ir autentiškumo. Peržiūrėti daugiau kūrinių čia.
Jacques-Laurent Agasse buvo Šveicarijos dailininkas, dirbęs XVIII-XIX a. sandūroje, išsiskyręs savo meno kūryboje, susijusioje su gyvūnų paveikslais ir vaizdais. Jis garsėjo savo gebėjimu tiksliai vaizduoti gyvūnų anatominę struktūrą ir jų elgesį.
Agasse daugiausia dėmesio skyrė arkliams, šunims ir kitokiems gyvūnams, kuriuos dažnai pavaizdavo įvairiose situacijose – nuo gamtos scenų iki sporto renginių.
Jo darbai buvo įvertinti dėl išskirtinio detalių tikslumo ir aukštos meninės kokybės. Reprodukcijos, kurias jis sukūrė, buvo vertinamos dėl jų autentiškumo ir gyvūnų išraiškos, kurią jis sugebėjo perduoti savo kūriniuose. Agasse kūryba turėjo įtakos gyvūnų tapybai ir daugeliui vėlesnių dailininkų, o jo reprodukcijos yra vertinamos dėl jų meno vertės ir meistriškumo. Peržiūrėti daugiau kūrinių čia.
John Gould ir Elizabeth Gould buvo išskirtiniai XIX amžiaus dailininkai ir ornitologai. John Gould išgarsėjo kaip vienas iš reikšmingiausių paukščių iliustratorių, kuris savo darbuose detaliai ir tiksliai pavaizdavo įvairių paukščių rūšis. Elizabeth Gould, jo žmona, buvo lygiavertė partnerė jo darbuose ir prisidėjo prie daugelio paveikslų ir iliustracijų kūrimo.
Jie kartu sukūrė daugybę spalvingų, detalių ir išskirtinių paukščių iliustracijų, kurios buvo publikuojamos jų knygose ir albumuose. John Gould ne tik iliustravo paukščius, bet ir išleido kelias monografijas apie paukščius, kuriose aprašė ir pavaizdavo naujas paukščių rūšis, dažnai anksčiau nežinomas vakarų pasaulyje.
Jų darbai tapo reikšmingu ornitologijos šaltiniu ir išlieka vertinami iki šių dienų dėl detalumo, meistriškumo ir mokslo svarbos. John ir Elizabeth Gould reprodukcijos tapo vertingomis kolekcinėmis relikvijomis ir vertinamos dėl savo meno vertės bei ornitologinių atradimų.
Apie Gustav Prütz, kuris buvo Vokietijos dailininkas, dirbo XIX a. pabaigoje ir XX a. pradžioje. Jis išgarsėjo kaip puikus atkūrėjas ir reprodukcijų darytojas, kuris specializavosi kurti aukštos kokybės kopijas ir reprodukcijas iš kitų menininkų kūrinių.
Prütz žavėjo savo meistrišku gebėjimu tiksliai atkartoti daugelį garsiausių tada egzistavusių dailininkų darbų. Jo reprodukcijos buvo garsėjančios dėl jų išskirtinio detalių tikslumo, spalvų atitikimo ir bendros estetikos.
Labai vertinamas dėl savo talento ir meistriškumo, Prütz dėjo didelį dėmesį detalėms ir stengėsi kiek įmanoma tiksliau atkartoti originalius kūrinius. Jo reprodukcijos tapo populiarėjančiomis kolekcininkų ir meno mylėtojų tarpe dėl jų aukštos kokybės ir išskirtinio meno vertinimo. Peržiūrėti daugiau kūrinių čia.
Robert John Thornton buvo XVIII-XIX a. britų botanikas ir rašytojas, kuris garsėjo savo botaninių darbų, ypač knygos „Temple of Flora” („Floros šventykla“), kurioje pateikė išskirtinius spalvingus ir elegantiškus botaninius piešinius.
„Temple of Flora” buvo didelio formato knyga, kurią sudarė spalvingos, išsamios ir dailiai iliustruotos botaninės reprodukcijos. Tai buvo ambicingas projektas, kuriame Thornton siekė sujungti poeziją ir botaniką, įtraukdamas garsius poetus, kaip William Wordsworth ir Percy Bysshe Shelley, į šią knygą.
Šis kūrinys buvo išskirtinis tuo, kad pabrėžė ne tik botaninius augalus, bet ir stengėsi atspindėti jų grožį ir poeziją. Iliustracijos buvo puikiai atlikę tuo metu žinomų menininkų, o Thornton’o darbas buvo pripažintas dėl jo inovatyvumo ir išskirtinio dėmesio detalėms. Knyga tapo įžymiu botanikos ir meno derinimo pavyzdžiu, o jos iliustracijos iki šiol yra vertinamos dėl savo grožio ir botaninės tikslumo. Peržiūrėti daugiau kūrinių čia.